US-28703800, GU28703800, GU287038 287, REF4372
MOSFET Régulateur de tension redresseur - CARR451 - Rotor-1
Convient aux batteries Lithium-Ion - LiFePO4 LFP
3 an de garantie
Plug&Play
Convient entre autres pour :
BMW R60 Régulateur de tension redresseur 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978
BMW R75 Régulateur de tension redresseur 1970 - 1977
BMW R80GS Régulateur de tension redresseur 1980 1981 1982 1983 1984 1985 1986 1987
BMW R80RT Régulateur de tension redresseur 1982 1983 1984 1985 1986 1987
BMW R80ST Régulateur de tension redresseur 1980 1981 1982 1983 1984
BMW R90 Régulateur de tension redresseur 1974 1975 1976
BMW R90S Régulateur de tension redresseur 1973 1974 1975 1976
BMW R100 Régulateur de tension redresseur 1977 - 1984
BMW R100CS Régulateur de tension redresseur 1981 1982 1983 1984
BMW R100GS Régulateur de tension redresseur 1988 - 1995
BMW R100RS Régulateur de tension redresseur 1977 - 1993
Moto Guzzi 350 Nevada Régulateur de tension redresseur 1992 1993 1994 1995 1996 1997
Moto Guzzi 350 Nevada Club Régulateur de tension redresseur 1998 1999
Moto Guzzi 350 V35 Régulateur de tension redresseur 1977 1978 1979
Moto Guzzi 350 V35 II Régulateur de tension redresseur 1980 1981 1982 1983 1984 1985
Moto Guzzi 350 V35 III Régulateur de tension redresseur 1986
Moto Guzzi 350 V35 Custom Régulateur de tension redresseur 1982 1983 1984 1985
Moto Guzzi 350 V35 Falco Régulateur de tension redresseur 1988
Moto Guzzi 350 V35 Florida Régulateur de tension redresseur 1986-1992
Moto Guzzi 350 V35 GT Régulateur de tension redresseur 1987 1988 1989 1990
Moto Guzzi 350 V35 Imola Régulateur de tension redresseur 1979 1980 1981 1982 1983
Moto Guzzi 350 V35 Imola II Régulateur de tension redresseur 1984 1985 1986 1987
Moto Guzzi 350 V35 SP Régulateur de tension redresseur 1982 1983 1984 1985
Moto Guzzi 350 V35 TT Régulateur de tension redresseur 1984 1985 1986
Moto Guzzi 500 V50 Régulateur de tension redresseur 1977 1978
Moto Guzzi 500 V50 II Régulateur de tension redresseur 1979 1980
Moto Guzzi 500 V50 III Régulateur de tension redresseur 1980-1986
Moto Guzzi 500 V50 Custom Régulateur de tension redresseur 1982 1983 1984 1985
Moto Guzzi 500 V50 Monza Régulateur de tension redresseur 1980 1981 1982 1983
Moto Guzzi 500 V50 Monza II Régulateur de tension redresseur 1984 1985 1986 1987
Moto Guzzi 500 V50 Sport Régulateur de tension redresseur 1979
Moto Guzzi 500 V50 TS Régulateur de tension redresseur 1981
Moto Guzzi 650 V65 Régulateur de tension redresseur 1982-1987
Moto Guzzi 650 V65 Custom Régulateur de tension redresseur 1984 1985 1986 1987
Moto Guzzi 650 V65 Florida Régulateur de tension redresseur 1986-1994
Moto Guzzi 650 V65 GT Régulateur de tension redresseur 1987-1993
Moto Guzzi 650 V65 Lario Régulateur de tension redresseur 1984-1987
Moto Guzzi 650 V65 SP Régulateur de tension redresseur 1983-1986
Moto Guzzi 650 V65 TT Régulateur de tension redresseur 1984 1985 1986
Moto Guzzi 850 Le Mans Régulateur de tension redresseur 1976 1977 1978
Moto Guzzi 850 T Régulateur de tension redresseur 1973 1974
Moto Guzzi 850 T3 Régulateur de tension redresseur 1975 1976 1977 1978 1979
Moto Guzzi 1000 California II Régulateur de tension redresseur 1982-1986
Moto Guzzi 1000 California III Régulateur de tension redresseur 1987-1994
Moto Guzzi 1000 Le Mans IV Régulateur de tension redresseur 1985 1986 1987
Moto Guzzi 1000 SP III Régulateur de tension redresseur 1989 1990 1991 1992 1993
Numéros OEM :
US-28703800 GU28703800 GU287038 287
REF4372
Nous fabriquons une large gamme de redresseurs de régulateur pour s'adapter aux motos neuves et plus anciennes.
Nouvelle conception avancée - la plupart de nos redresseurs régulateurs disposent désormais d'un transfert de chaleur métal-céramique très avancé et sont construits à l'aide des équipements les plus récents, ce qui les rend extrêmement robustes et fiables.
Dans tous les cas, les fils de l'anneau NOIR et ROUGE doivent aller directement aux bornes de la batterie. Ce sont les fils de charge de la batterie à courant fort.
Description (PDF)
Description BMW R60 R75 R90 R90S (PDF)
Charge warning light connection (JPG)
Team-Carmo
Digital ignition systems.
Our digital ignition systems come with 3 years warranty. Production errors, quality issues and internal problems are covered by this warranty.
The Carmo digital ignition systems are protected against high voltage peaks, defective HT coils and reverse battery connection.
This protection means that the Carmo digital ignition will not be damaged immediately in case of faulty electronics in your motorcycle.
Long term use of a motorcycle with faulty electronics may still result in damage to the Carmo digital ignition system.
This means that without solving the electrical issue the Carmo digital ignition could break down after a while.
If research shows that your Carmo digital ignition was damaged by faulty electrical parts, the warranty rights will not be valid.
If this situation occurs we will attempt to repair your ignition system in order to keep the costs as low as possible.
If the system is beyond repair a new product will be offered at a reduced price.
In all cases we will try our best to offer an acceptable solution.
Testing your original ignition module is free of charge when purchasing one of our replacement systems.
During the test we are often able to find out what caused your original module to break down.
This way you will know for sure if your original module really needs replacement, and you’ll be able to solve other electrical issues that may not be known yet.
Team Carmo.
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