Bobine d'allumage 12 V universelle améliorée avec bobine d'allumage à double sortie double sortie
Distance de montage trou à trou de 100 mm
1 an de garantie
Monté sur, entre autres:
Honda SOHC bobine d'allumage 1969 1970 1971 1972 1973 1974 1975 1976 1977 1978
Honda CB500 bobine d'allumage
Honda CB550 bobine d'allumage
Honda CB750 bobine d'allumage
Honda VT500 bobine d'allumage 1983 1984 1985 1986 1987 1988
Honda VT500C bobine d'allumage 1983 1984 1985 1986 1987 1988
Honda VT500FT bobine d'allumage 1983 1984
Honda VT700 bobine d'allumage 1984 1985 1986 1987
Honda VT700C bobine d'allumage 1984 1985 1986 1987
Honda VT750 bobine d'allumage 1983 1984 1985 1986 1987
Honda VT750C bobine d'allumage 1983 1984 1985 1986 1987
Honda VT800 bobine d'allumage 1988
Honda VT800C bobine d'allumage 1988
Yamaha XS1 bobine d'allumage 1970 1971
Yamaha XS2 bobine d'allumage 1972
Yamaha XS650 bobine d'allumage 1975 1976 1977 1978 1979 1980 1981
Yamaha XS650S bobine d'allumage 1978 1979 1980 1981 1982 1983 1984
Yamaha XS650L bobine d'allumage 1983
30510-ME9-013
30510ME9013
This coil produces 72,000 volts to the spark plugs for a hotter and longer lasting spark for faster starts, better fuel economy and more power. Dual output coils do not have polarity, so power feed wires can go to either terminal.
Ultimate High Output Replacement Coil.
Replaces stock factory Tci ignition coils.
Primary resistance 2.5 Ohms (range 2.0 to 3.5)
Secondary resistance 14.5K Ohms (Range 12 to 20 K Ohms)
6.6mm mounting holes spaced at 102mm mounting holes center to center.
Dimensions: 1-3/4" OD x 5" Long w/ 4" Between Mounting Holes
Team-Carmo
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