MOSFET Régulateur de tension redresseur - CARR202
Convient aux batteries Lithium-Ion - LiFePO4 LFP
3 an de garantie
Plug&Play
Amongst others suitable for:
Aprilia SR50 ie/R Factory Régulateur de tension redresseur
Aprilia Moijto 125 Régulateur de tension redresseur
Aprilia Moijto 150 Régulateur de tension redresseur
Aprilia Atlantic 125 / 200 / 250 Régulateur de tension redresseur
Aprilia Scarabeo 125 / 200 / 250 Régulateur de tension redresseur
Aprilia Sportcity 125 / 200 Régulateur de tension redresseur
Benelli Adiva 125 / 150 Régulateur de tension redresseur
Derbi Boulevard 125 / 150 Régulateur de tension redresseur
Derbi GP1 250 Régulateur de tension redresseur
Gilera Runner 50 Purejet Régulateur de tension redresseur
Gilera Runner VX 125 Régulateur de tension redresseur
Gilera Runner VXR 180 / 200 Régulateur de tension redresseur
Gilera Dna 125 / 180 4T Régulateur de tension redresseur
Italjet Torpedo 125 / 150 Régulateur de tension redresseur
Italjet Jet Set 125 / 150 Régulateur de tension redresseur
Malaguti Madison 180 / 200 / 250 Régulateur de tension redresseur
Malaguti F12 Max 200 /250 Régulateur de tension redresseur
MBK Skyliner 125 / 150 / 180 Régulateur de tension redresseur 2002-
Muz 500 Silverstar Régulateur de tension redresseur
Muz 600 Scorpion Régulateur de tension redresseur
Muz 660 Scorpion Régulateur de tension redresseur
Piaggio NRG 50 Purejet / Power Purejet Régulateur de tension redresseur
Piaggio Vespa ET4 125 / 150 Régulateur de tension redresseur
Piaggio Vespa LX 125 / 150 Régulateur de tension redresseur
Piaggio Zip 125 4T Régulateur de tension redresseur
Piaggio Liberty 125 / 150 / 200 Régulateur de tension redresseur
Piaggio Fly 125 / 150 Régulateur de tension redresseur
Piaggio Vespa GT 125 / 200 Régulateur de tension redresseur
Piaggio X8 125 / 200 Régulateur de tension redresseur
Piaggio Skipper ST 125 / 150 4T Régulateur de tension redresseur
Piaggio SuperHexagon GTX 125 / 180 Régulateur de tension redresseur
Piaggio X9 125 / 180 / 200 Régulateur de tension redresseur
Piaggio X9 250 Piaggio engine Régulateur de tension redresseur
Piaggio Beverly 125 / 200 / 250 Régulateur de tension redresseur
Peugeot Looxor 50 TDSI Régulateur de tension redresseur
Peugeot Elystar 50 Iniezione Régulateur de tension redresseur
Peugeot Jet Force 50 Régulateur de tension redresseur
Suzuki DR650SE Régulateur de tension redresseur 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
Suzuki XF650 Freewind Régulateur de tension redresseur 1997 1998 1999 2000 2001
Suzuki DR800S Régulateur de tension redresseur 1996 1997
OEM numbers:
4HM-81960-00-00 / 5SL-81960-00-00
Numbers on the Voltage regulator rectifier:
Shindengen
SH640D-12 / SH661-12 / SH713AA / SH719AA
We manufacture a wide range of regulator rectifiers to fit new and older motorcycles.
New advanced design - most of our regulator rectifiers now feature highly advanced metal ceramic heat transfer and are built using the latest equipment, making them extremely rugged and reliable.
Team-Carmo
Digital ignition systems.
Our digital ignition systems come with 3 years warranty. Production errors, quality issues and internal problems are covered by this warranty.
The Carmo digital ignition systems are protected against high voltage peaks, defective HT coils and reverse battery connection.
This protection means that the Carmo digital ignition will not be damaged immediately in case of faulty electronics in your motorcycle.
Long term use of a motorcycle with faulty electronics may still result in damage to the Carmo digital ignition system.
This means that without solving the electrical issue the Carmo digital ignition could break down after a while.
If research shows that your Carmo digital ignition was damaged by faulty electrical parts, the warranty rights will not be valid.
If this situation occurs we will attempt to repair your ignition system in order to keep the costs as low as possible.
If the system is beyond repair a new product will be offered at a reduced price.
In all cases we will try our best to offer an acceptable solution.
Testing your original ignition module is free of charge when purchasing one of our replacement systems.
During the test we are often able to find out what caused your original module to break down.
This way you will know for sure if your original module really needs replacement, and you’ll be able to solve other electrical issues that may not be known yet.
Team Carmo.
There are currently no questions about this product.