Voltage Regulator / Rectifier - CARR5925-SERIE SERIES (amélioré SH847)
MOSFET-REGULATOR
Convient aux batteries Lithium-Ion - LiFePO4 LFP
3 an de garantie
Plug&Play
Disponibili anche spine adatte:
Among others suitable for:
BMW C600 Sport ABS Régulateur de tension redresseur 2011-
BMW C650 GT ABS Régulateur de tension redresseur 2011-
BMW S1000RR S1000XR Régulateur de tension redresseur 2008-
CAN AM Can-Am 400 Outlander Régulateur de tension redresseur
CAN AM 500 Outlander Régulateur de tension redresseur
CAN AM 650 Outlander Régulateur de tension redresseur
CAN AM 800 Commander Régulateur de tension redresseur
CAN AM 800 Outlander Régulateur de tension redresseur
CAN AM 990 Spyder RS Roadster Régulateur de tension redresseur
CAN AM 1000 Commander Régulateur de tension redresseur 2011-2014
CAN AM Maverick 1000 Régulateur de tension redresseur 2014
CAN AM Outlander 1000 Régulateur de tension redresseur 2012 2013
CAN AM Renegade 1000 Régulateur de tension redresseur 2012-2013
CAN AM Renegade 500 Régulateur de tension redresseur 2008-2014
CAN AM Renegade 800 Régulateur de tension redresseur 2007-2014
Ducati Multistrada 1200 Régulateur de tension redresseur 2010 2011 2012
Ducati Diavel 1200 Régulateur de tension redresseur 2011 2012 2013-
Triumph Daytona 675 Régulateur de tension redresseur 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
Triumph Daytona 675R Régulateur de tension redresseur 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Triumph Thunderbird Régulateur de tension redresseur 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
OEM numbers:
SERIE-SH947AA Shindengen
SERIE-SH775 Shindengen
Specifications | |
Operation temperature | ~ -20°C to ~ +60°C |
Storage temperature | ~ -30°C to ~ +80°C |
Regulated Voltage | 14,5V +/-0,5V |
Maximum regulated current | 50A (case temperature <110°C) |
Tests | |
Therminal shock test | 200 cycles @-30 degrees Celcius and @+100°C |
On-Off test | @50A On for 30 min / Off for 30 min - 1000 hrs, 5000RPM, case temp <100°C |
Cold-Hot test | 20 cycles for 30 minutes, +80°C to 0°C and back, 5 minutes interval |
Drop test | Drop from 1 meter height two times in X, Y and Z direction |
Vibration test | 50 Hz in X, Y ad Z direction each direction for 3 hours |
New advanced Hi-power MOSFET technology - reduces alternator temperature by 25%, greatly increasing its reliability.
Normally the regulator directs all the power from the generator that is not used to ground, this new regulator stops all the power that is not used.
That´s why the generator temperature will be less with this regulator with respect to the OEM regulator.
Another advantage is that the bike will have a little more power when the battery is full, because the stator will not ask energy from the flywheel in that case.
Team-Carmo
Les clients qui ont choisi ce produit ont également acheté ...
€130,00 De la TVA
€3,50 De la TVA
€5,00 De la TVA